We'd like to send you notifications of the latest posts and updates
Press Release
25 Mar,2022 - Yangon | 1 mins read
နောက်ဆုံးအခြေအနေ။ ။တယ်လီနောမြန်မာ၏ ပိုင်ဆိုင်မှု ပြောင်းလဲခြင်း - ကုမ္ပဏီ၏လုပ်ငန်းများသည်အပြောင်းအလဲမရှိ ဆက်လက်လည်ပတ်နေမည်ဖြစ်
၂၅ ရက် မတ်လ ၂၀၂၂။ ။ ယနေ့မှစတင်၍ တယ်လီနောမြန်မာ၏ပိုင်ဆိုင်မှုအားလုံးကို ပိုင်ရှင်အသစ်သို့အပြီးသတ်လွှဲပြောင်းပေးအပ်ခဲ့ပြီဖြစ်ပြီး တယ်လီနောလုပ်ငန်းစု၏တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းအဖြစ် ဆက်လက်မရှိတော့ပါ။
စျေးကွက်တွင် ကုန်အမှတ်တံဆိပ်အသစ်အား မိတ်မဆက်ရသေးခင်အချိန်အထိ တယ်လီနောကုန်အမှတ်တံဆိပ်သည် တယ်လီနောမြန်မာလီမိတက် လိုင်စင်အောက်တွင် လအနည်းငယ်ကြာဆက်လက်တည်ရှိနေမည်ဖြစ်သည်။
(ရန်ကုန် မတ်လ ၁၈ ရက်နေ့ ၂၀၂၂)။ ။ တယ်လီနောမြန်မာကုမ္ပဏီအား ရောင်းချမှုနှင့်ပတ်သက်ပြီး မြန်မာအာဏာပိုင်များက ခွင့်ပြုချက်ချမှတ်လိုက်ပြီဖြစ်သည်။ အဆိုပါ အရောင်းအဝယ်ကိစ္စများအား မကြာခင်အချိန်တွင် အပြီးသတ်နိုင်မည်ဟု ခန့်မှန်းလျက်ရှိပါသည်။
ယခုလို ပိုင်ဆိုင်မှုအပြောင်းအလဲတွင် တယ်လီနောမြန်မာ သုံးစွဲသူများ၊ ဝန်ထမ်းများ နှင့် မိတ်ဘက်များအပေါ် တိုက်ရိုက် အကျိုးသက်ရောက်မှု မရှိပါ။ ယခုအရောင်းအဝယ်သည် ကုမ္ပဏီ၏ ရှယ်ယာ ၁၀၀% ကို ပိုင်ရှင်အသစ်ထံသို့ လွှဲပြောင်းရောင်းချခြင်းဖြစ်သည်။
လက်ရှိလုပ်ဆောင်နေသော လုပ်ငန်းများ နှင့် စာချုပ်စာတမ်းများကို မူလက သဘောတူထားသည့်အတိုင်း ဆက်လက်၍ လုပ်ဆောင်သွားမည်ဖြစ်သဖြင့် ယေဘူယျအားဖြင့် ပြင်ဆင်မှုများ၊ ထပ်မံဖြည့်စွက်မှုများ ပြုလုပ်ရန်မလိုအပ်ချေ။
တယ်လီနောမြန်မာသည် မြန်မာနိုင်ငံတစ်ဝှမ်းတွင်နေထိုင်ကြသောလူအားလုံးအတွက် မရှိမဖြစ်လိုအပ်သည့် ဆက်သွယ်ရေးဝန်ဆောင်မှုများကို ပေးဆောင်နိုင်ရန် ဆက်လက်၍ရည်သန်သွားမည်ဖြစ်သည်။
သင့်တွင်မေးခွန်းများရှိပါက အောက်ပါချန်နယ်များမှ ဆက်သွယ်ပါ။
• သုံးစွဲသူများ- တယ်လီနောမြန်မာ၏ Customer Care အား care@telenor.com.mm မှတဆင့်ဆက်သွယ်နိုင်
• ပါတနာများ- တယ်လီနောမြန်မာ Partner App သို့မဟုတ် 555 သို့မဟုတ် 777 ကို Partner SIM မှတဆင့်ခေါ်ဆိုပါ။
• ပေးသွင်းသူများ- တယ်လီနောမြန်မာ မှအရင်းအမြစ်ရှာဖွေရေး (Sourcing) ထံ ဆက်သွယ်ပါ။
• မီဒီယာ- တယ်လီနောမြန်မာ Communications အဖွဲ့ကို communications@telenor.com.mm မှတဆင့် ဆက်သွယ်ပါ။
Back to top
Share